MLL jäsenetu tapahtumaan: Lasillinen luovuutta & hyvää oloa

Tapahtuma sisältää alkurentoutuksena joogaa, noin tunnin taidetuokion sekä loppurentoutuksena nivelten ja lihasten hyvinvointia. Tämä tapahtuma sopii ystävyksille, äideille ja tyttärille sekä ihan itselleen omaa aikaa kaipaavalle.

Ikärajaa ei ole, mutta tapahtumaa suositellaan yli 12-vuotiaille, sillä jooga- ja liikkuvuusharjoitusten aikana olisi hyvä malttaa hiukan olla paikallaan 😊.

Lippuhinta kahden tunnin tapahtumalle on vain 45 euroa ja sen voi maksaa kulttuurieduilla, käteisellä tai kortilla paikan päällä. Paikallinen Ykkösmauste on mukana tapahtuman tarjoiluissa ja MLL-jäsenille on  oma kiva yllätys: kun varaat oman lippusi Helatorstain tapahtumaan tämän viikon aikana (viimeistän su 21.4.) , saat yhden haluamasi mauste-, tee-, tai kahvipussin kotiin viemisiksi tapahtuman jälkeen ❤ . Tämä kampanja on voimassa vain MLL-jäsenille, joten kirjoitathan viesti-kenttään ilmoittautuessa MLL Lievestuore!