Kuvaaja: Leena Aijasaho

Jäsenyys

MLL Lievestuoreen jäsenenä saat itsellesi ja perheellesi kivoja etuja. Jäsenenä tuet yhdistyksemme toimintaa paikallisten lasten ja perheiden hyväksi sekä pääset vaikuttamaan MLL:n toimintaan.  Lisäksi saat valtakunnallisen kaksi kertaa vuodessa ilmestyvän MLL:n Lapsemme -lehden.

Jäsenmaksu on 25 €/vuosi. Alle 18-vuotiaat lapset ovat jäseniä ilmaiseksi.

Maksamalla jäsenmaksun vuosittain, on jäsenyytesi voimassa ja olet oikeutettu moniin jäsenetuihin niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti. Jäsenyys katkeaa jos jäsenmaksua ei ole maksettu kahteen vuoteen.

Liity jäseneksi tästä: https://www.mll.fi/tue-tyotamme/liity-jaseneksi/

Sähköisen jäsenkorttisi löydät OmaMLL -palvelusta

Jäsenedut MLL Lievestuoreen jäsenille

Muita MLL:n jäsenetuja:

• Kuopion eläinpuisto: Normaali pääsylippu ryhmälipun hinnalla kumpaankin puistoon. Vehmasmäen eläinpuisto 7 € (norm. 10 €)  Rauhalahden eläinpuisto 6 € (norm. 9 €).
  • Puuha- ja eläinpuisto Veijari, Saarijärvi: 10 % alennus lippuostoksen loppusummasta. Ryhmälippu 13 €/hlö (väh. 15 maksavaa asiakasta) voimassa vain etukäteisvsrauksella. Alennusta ei saa verkkokaupasta.
  • Eläinpuisto Pikkukili, Lieksa: Liput 10 €/aikuinen ja 8 €/lapsi.
  • Orilammen lomakeskus, Majoituksesta 15 % alennus MLL edun mainitsemalla ja jäsenkorttia vastaan.
  • Virpin Kulta, Jyväskylä: 20 % alennus normaalihintaisista tuotteista.
  • Forum Kulta, Jyväskylä: 20 % alennus normaalihintaisista tuotteista.
  • Green Star, 13 % alennus edullisimmasta päivän huonehinnasta. Alennuksen saa varatessaan majoituksen osoitteessa: www.greenstar.fi käyttämällä varauskoodia GSLIITTO tai suoraan hotellien vastaanotoista.

Huomioi myös nämä jäsenedut!