Liity nyt MLL Lievestuoreen jäseneksi!

• 1.4.31.5.2024
  • Lievestuore

Nyt jos koskaan kannattaa liittyä yhdistyksemme jäseksi!

Mannerheimin lastensuojeluliiton jäsenenä pääset osaksi koko maan laajuista järjestöä. MLL:n jäsenenä sinulla on mahdollisuus vaikuttaa lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyvinvointiin valtakunnallisesti kuin myös yhdistys tasolla. Jäsenet myös päättävät, miten yhdistyksemme täällä Lievestuoreella toimii. Jäsenenä pääset hyödyntämään jäsenetuja ja saat monipuolisen ja arvostetun MLL:n Lapsemme -jäsenlehden.

Liittymällä jäseneksi jäsenkampanjamme aikana (1.4.-31.5.2024) saat suklaalevyn ja olet mukana Nokkakiven huvipuiston rannekelahjakorttien arvonnassa. Arvomme 2 kpl lahjakortteja kampanjan päätyttyä ja ilmoitamme voittajille henkilökohtaisesti.

Äh! Olen jo jäsen.

Ei huolta! Jos olet jo MLL Lievestuoreen jäsen, innosta kaverisi liittymään jäseneksi. Kaverisi voi lähettää meille sähköpostia (lievestuoreen.yhdistys@mll.fi, aihe: jäsenkampanja) ja kertoa, että sinä vinkkasit jäsenyydestä. Näin myös sinä saat suklaalevyn!

MLL:n jäsenmaksu on 25 €/vuosi.

Jäsenkampanja toteutetaan yhteistyössä