Lukumummit & -vaarit Lievestuoreen koululla

10.3.2024

Lukumummit ja -vaarit toimivat Lievestuoreen koululla. Olisitko sinä etsimämme Lukumummi tai -vaari?

"Lukumummi tai -vaari pääsee lukemaan alakouluikäisten lasten kanssa, ja tutustumaan nykypäivän koulumaailmaan. Lukumummien ja -vaarien tärkein tehtävä on innostaa lapsia lukemisen pariin. "

Toimintaan on kehitetty valmiit materiaalit, ja ennen toiminnan aloittamista järjestetään perehdytys. Toimintaan kuuluu olennaisena osana myös vertaistapaamiset, joissa tutustutaan muihin vapaaehtoisiin sekä jaetaan kokemuksia lukutuokioilta. Senioreiden hyvinvointi on lisääntynyt toiminnan aikana, ja yli puolet vapaaehtoisista on kertonut löytäneensä uuden ystävän toiminnan piiristä!

Lue lisää toiminnasta täältä: Lukumummi & -vaari -toiminta

Jos innostuit, lähetä viestiä yhdistyksemme sähköpostiin lievestuoreen.yhdistys(a)mll.fi. Kerromme tarkemmin toiminnasta ja tulevista koulutuksista.

Lukumummi ja -vaari toiminta toteutetaan yhdessä Niilo Mäki Instituutin, Lievestuoreen koulun ja MLL Lievestuoreen kanssa.