Tue toimintaamme, lähde kannatusjäseneksemme!

21.3.2024

Haluaisiko yrityksesi olla mukana tukemassa Lievestuoreen lapsille ja perheille suunnattuja tapahtumia ja muuta toimintaa?

MLL Lievestuore toimii täysin vapaaehtoisvoimin ja tarvitsemme toimintamme tueksi rahoitusta. Tämän johdosta etsimme kannatusjäseniä tukemaan yhdistyksemme toimintaa. Kannatusjäsenenä tuette lapsiperheiden hyvinvointia, osallisuutta ja luotte iloa Lievestuoreen perheille.  Yhdistykemme toiminta on avointa kaikille, emmekä ole uskonnollisesti tai poliittisesti sitoutuneita.

Kannatusjäseneksi voivat liittyä oikeuskelpoiset yritykset ja yhteisöt maksamalla kannatusjäsenmaksua min. 100 € / vuosi. Voitte halutessanne tukea toimintaamme myös suuremmalla summalla. Kannatusjäsenyys laskutetaan kerran vuodessa. Sopimus on toistaiseksi voimassa oleva ja sen voi irtisanoa koska tahansa. Kannatusjäsensumma tulee MLL Lievestuoreen yhdistyksen hyväksi lyhentämättömänä!

Haluaako yrityksesi tarjota jäsenetuja MLL Lievestuoreen jäsenille?

Kannatusjäsenien lisäksi etsimme myös jäsenetuliikkeitä, jotka tarjoavat etuja MLL Lievestuoreen n. 90:lle jäsenelle. Jäsenetuliikkeet voivat antaa esim. palvelu- tai tuotealennuksia tietyllä %-osuudella, kun MLL Lievestuoreen jäsen esittää sähköisen jäsenkorttinsa. Jäsenetuliikkeiden kanssa laadimme erillisen sopimuksen.

Kuulemme mielellämme myös muista yhteistyömuodoista!